En vecka av tvåtusentolv

Under denna vecka av tvutusentolv har jag: besökt Stockholm tillsammans med familjen. Vi gick på NK, lunchade på Friday's och gjorde fynd på mellandagsrean.
Jag har firat en vän som fyllde år för ganska så längsen, men som vi inte lyckats fira förrän nu. Vi åt tacos, spelade spel och skvallrade.
Jag har varit förväntansfull och maniskt kollat på The voice i utkik efter Jimmy, men det ser inte bättre ut än att vi blir tvugna att vänta en vecka till, minst. Dock har jag verkligen blivit förtjust i Ola Salo.
Jag har spelat spel, massor.
Men framför allt har jag raderat sisådär väldigt många blogginlägg. Det känns bra. Det fanns så mycket jag inte ville ha kvar, som jag inte ville veta av. En del har jag sparat, för att det är kul att titta tillbaka. Att komma ihåg. Ibland.Dock kommer fler att bli raderade, bortprioriterade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0