-

 

Jag har gått och skaffat en Tumblr. Kände att det skulle vara kul.

Den här bloggen är ändå inget vidare. Uppdaterar sällan och när det väl händer är inläggen världsa tråkiga.

Däremot kommer det nog fortsättas, för att jag tycker att det är lite kul ibland. Men inte alltid.

Därför har jag skaffat en Tumblr. Den kommer vara så opersonlig som det bara går att bli. Ungefär.

Den kommer sannolikt endast innehålla andras bilder, tankar, filmer, citat osv.

För att jag har sisådär tusen sparade bilder i en mapp som heter Stulet, men fint.

De bilderna kommer dyka upp här: http://tresekunder.tumblr.com .

Tråkiga och intetsägande bilder som jag själv tar, samt tankar och dagslägesprat,

kommer fortfarande finnas på den här bloggen.

Förhoppningsvis kommer jag att ha massvis med spännande saker att dela med mig inom en snar framtid,

om allt går som jag vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0