Oktober.

Den senaste tiden har vi målat väggar och nu slipat golv här hemma hos oss. Det har resulterat i att jag först fått bo i ett halvt om halvt utflyttat rum där det stod stora svarta sopsäckar med skräp blandat med flyttkartonger, och mitt bland allt det sov jag. Alla mina grejer stod fortfarande kvar i mitt gamla rum, där Evelina och Jimmy för tillfället bodde. Sedan började jag lite smått flytta in alla mina prylar, kläder och möbler och när jag äntligen fått in allt på rätt ställe blev det dags för golvslipning och allt skulle ut igen. Så nu bor jag på en resårbotten i ett tomt rum men alla mina tillhörigheter intryckta i ett hörn. Men lite mysigt är det faktiskt. och golven blev himla fina. Nu kan man dra fötter fram och tillbaka utan att få tiotusen stickor. Lyx!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0