Leave yourself behind.

Så idag vaknade jag upp och hade ingen röst alls.
Det hela började igår då jag först började hosta en hel del och sedan blev jag otroligt hes. Ibörjan var det mest bara kul. Min röst är så mycket bättre i hest tillstånd. Men nu är det inte så värst vidare kul längre, inte alls. Får inte fram ett enda ljud, kan viska men det ska tydligen vara dåligt för stämbanden. Inte heller hosta och harkla är att rekommendera för att få tillbaka rösten. Så här sitter jag i min ensamhet och hoppas för allt jag har att jag ska ha rösten tillbaka imorgon och vara på topp. För då är det gymnastiktävling och jag är helt otroligt laddad.

Här är en fin låt, lyssna på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0