En tripp till Stockholm.

Idag stod en dag i Stockholm på schemat. Jag, systrarna och Johan tog oss till Stureplan för att fotograferas. Julklapp från förra året som vi nu kommit till kritan med att boka. Efter en mycket imponerande bilkörning från min sida (inga felkörningar, ingen stresss och en perfekt parkeing) möttes vi av en osannolikt häftig lägenhet med utsikt över hela Stureplan. Där inne skulle vi sminkas (ganska värdelösa make-up artister så vi alla fick bättra på i efterhand), fixas till i håret (jag fick hyfsade lockar, Evelina och Linnea en blandad succé och Johan hoppade helt över hårstylingen vilket visade sig vara ett ganska smart drag) och till sist fotograferas. Som tur var fick vi en himla härlig fotograf och vi hade förvånandsvärt kul. Men mest underhållande var bildvisningen efteråt, då vi skulle välja ut tre bilder var vi ville behålla. Det var sanslöst hur mycket fula bilder det blev. Men efter mycket skratt, och lite ångest, fick vi fram tre bilder var, plus en syskonbild, som vi bestämde oss för att ta hem. 

Efter fotograferingen hämtade vi upp Jimjim på Danderyd. Sedan fortsatte äventyret mot Kista galleria där julklappsinhandling var näst på tur. Vi var ganska så slut allihopa efter den intensiva fotograferingen, men jag lyckades hitta en del riktigt bra julklappar. Nu ser jag fram emot inslagningen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0