Tiotusen meter upp i luften ser jag allt så klart.

Helt plötsligt fick jag en enorm lust att titta på Grey's Anatomy. Men det känns bara som ett sådant slöseri med tid. Jag har massvis med saker som måste göras. Skulle vara så himla fint att bli klar med alla skoluppgifter, måste packa upp allt från Italienresan, borde verkligen gå ut lite och njuta av vårsolen, städa rummet och hjälpa till med middagen. Istället har jag gjort ingenting idag. Suttit vid datorn och bara stirrat, i hopp om att något ska hända. För plugget orkas aldrig ta tag i. Rummet är för rörigt och stökigt för att veta vart jag ska börja. Solen bedrar och är inte alls lika varm som i Italien. Jag saknar Rom. Jag saknar att bara vara och låtsas att allt löser sig.
Kanske tar jag och tittar lite på Grey's Anatomy ändå. Bara för att, jag gillar det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0