Sommardagar.

Mina dagar fylls för det mesta med jobb, men där emellan försöker jag träffa så mycket bra människor jag bara kan. Jag njuter av sommaren och vill att det ska vara sol och varmt varenda kväll. Jag gillar att kvällspromenera och att ligga ner och skratta, det känns så härligt i magen då. Jag har tagit bilen till havet och än en gång förundrats av hur vackert det är. Jag badar i poolen ungefär varenda dag. Ibland är jag så trött efter jobbet att det känns som att mina ben ska vika sig, trots att jag bara jobbar mellan 11 och 16, och det egentligen inte alls är så krävande. Jag önskar ofta att jag skulle varit mer ledig i sommar, men antar att det kommer löna sig i slutändan. Några gånger, sisådär en gång i veckan, går jag ut och har roligt. Mest lyssnar jag på bra band och dricker öl. Det är fint och sommrigt! Jag älskar att åka våran båt och ska ut med den ett dygn nästa vecka. Kort och gott är sommaren riktigt riktigt bra!


 


Kommentarer
Postat av: Celine

hei bruden! ska du på gymnastiklägret? och åker du i din bil? och har du plats för en till? jag skulle gärna vilja åka med dig då (a) <3

2011-07-28 @ 18:01:06
URL: http://celiines.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0