Söndagsmys!

Idag lät jag Eve klippa mitt hår. Det gick nog helt okej, skulle man kunna säga. Toppade bara och klippte luggen. Men förhoppningsvis är mitt hår liiiite fräshare nu ;)
Dagen har varit bra. Mina dagar har en tendens att vara det nu för tiden. Det gillar jag! Mina små pluttisar var superduktiga idag och körde riktigt bra hela träningen. Friståendeträningen med RM-tjejerna var över förväntan. Vi kom igenom hela friståendet och dom kämpade på riktigt bra. Grymma tjejer där!
Har varit hemma och myst runt i min nya, fina, skönaste pyamas som jag fått av Alice också. Från USA sörru. LYX! Det har varit skönt. Har även pluggat till islamprovet som jag hoppas ska gå toppen. Annars blir jag ledsen. Men det ska väl gå på nåt vis, det med.


och det ska bli så skönt att krypa ner under täcket, för jag har bäddat rent! Finns det något skönare? Tvesamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0