Jag försökte döda den med pilen.

Ikväll blir det utgång på Teatern med lillesyster och en hel hög med fina vänner. Det gillas! Snart måste jag dock börja göra mig snygg, och det är något jag hatar. Det blir aldrig som man tänkt sig. och välja kläder och jobbigt. Men kul ikväll hoppas jag verkligen att det blir!

Btw. Den mycket fyndiga rubriken är ett citat från allas vår Anna-kari (mamma). Hon tyckte att det kom upp något jobbig Toshiba-ruta på datorn hela tiden. Hon berättar att hon försökt få bort den. Evelina blir lite imponerad över att mamma faktiskt helt på egen hand försökt få bort rutan. Då svarar hon; Ja, jag försökte döda den med pilen..








Massamassa härliga minnen från Milanokvällar! Saknar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0