Tvåtusenelva.

Vilka länder har du besökt?

Italien två gånger. Först Milano över nyår och sedan Rom på påsklovet. Otroligt bra resor!

Rom

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

Studenten 10 juni, defintivit.

Vad var din största framgång 2011?

Mina betyg sista året som faktiskt var himlahimla bra. Önskar att jag hade kommit på lite tidigare hur man gör för att få mvg, det gick ju så lätt när man listat ut det.

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Svinigt ont i ryggen och så alla vanligt sjukdomar som förkylning, magsjuka, halsont m.m.

Vad spenderade du mest pengar på?

Italienresorna, vilket är precis vad jag vill lägga pengar på.


Hur tillbringade du julafton?

I år hade vi julafton på juldagen, och firade hemma tillsammans med familjen + Johan och Jimmy.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Vi hade en fruktansvärt rolig kräftskiva med massor av bra vänner, i spöregn. 

Vad fick dig att må bra?

Finaste klassvännerna.

Vilken kändis var du mest sugen på?

Fortfarande Robert Pattinson..

Fem händelser som varit bra det här året?

Känslan av att få mvg.
Lyssna på musik och dricka öl på uteserveringar.
Åka båt och inte ha någonting att tänka på.
Att ha ett jobb och tjäna pengar.
Klarade av prövotiden med körkortet alldeles galant.

Fem händelser som varit sämst det här året?

Att sluta skolan och inte ses varenda dag.

Alldels för mycket sommarjobbande.
Att jag inte hann vara någonting på vår ö.

Julen utan snö.
Att inte ha någon energi kvar.

Vilka kläder har du använt mest?

Jeans och converse.

Vad har du mest lyssnat på för musik?

Nästan och uteslutande svensk, favoriterna har varit;
Inga kläder och Snälla bli min - Veronica Maggio
Gråa dagar - Lars Winnerbäck
Som jag hade dig förut, Jag kan inte skilja på och Lät du henne komma närmre - Melissa Horn
Memories in blue - Hoffmaestro
Come give me love - Ted Gärdestad

Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)

Film: Breaking dawn och Harry Potter och dödsrelikerna.
Serie: Vänner
Tittar väldigt väldigt sällan på tv.

Vilka människor har du hängt mest med år?


Hela våren var jag näst intill uteslutande med fina klassvänner. I somras hängde jag mycket med Linnea och hennes kompisar, samt med Lovisa. I höst har jag definitivt umgåtts mest med gymnastikvänner.

Vad önskar du att du gjort mer?

Träffat folk. Åkt på små, spontana resor.

Årets tre roligaste fester?


Firandet av att produktionsveckan var avklarad


Studenten


Födelsedagskräftskivan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0