Om våra rastlösa hjärtan vore plast.

Pic; Implode.blogg

Nu tänkte jag tipsa om en av mina absoluta favoritbloggar (jag har två). Egentligen tycker jag att det känns så där höstmysigt att läsa bloggar. Men eftersom hösten gick i rasande fart och det nu redan förväntas vara vinter, trots att vädret är så varmt att man, om man inte hade anat lite vitt på marken, lika bra hade kunnat tro att det fortfarande är höst. Hur som helst tänker jag att ni säkert också kommer att tycka om dem precis lika mycket som jag.

Min första blogg i kategorin favorit-på-alla-sätt-och-vis hittade jag alldeles alldeles nyligen. Dock, trots denna korta tid har jag blivit sanslöst fäst och älskar vartenda inlägg. Den här blogen fylls av bilder, som är fotade precis så där som jag vill kunna fota, men framför allt är det texterna som etsar sig fast. Texterna är makalöst fint skrivna och passar så väldans bra ihop med verkligheten, bilderna, vardagen. Om jag hade kunnat skriva så, hade jag inte gjort någonting annat. Jag hade skrivit jämt, jämt, jämt. Läs den!
http://implode.blogg.se/ 

Kommentarer
Postat av: Nadine

alltså fan vad fin den bloggen va! tack för tipset madame!!

2011-12-17 @ 14:23:17
URL: http://flattt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0