Niotillfem.



Pics; Niotillfem

Här kommer mitt bloggtips nummer två och det här är min absoluta favorit på alla sätt och vis. Jag har läst den här bloggen till och från i ett par år, men det är först nu det senaste halvåret som jag har blivit riktigt ordentligt fast. Nu tittar jag in så fort jag får en chans och bara hoppashoppas att det finns ett nytt inlägg att läsa och förundras av. Sandra Beijer heter tjejen som driver bloggen, hon bor i New York sen ett år tillbaka, jobbar som copywrighter, bloggare och krönikör för aftonbladet. Som ni förstår är hon en hejare på att skriva, och det är en av anledningarna till att Niotillfem är en blogg man inte kan undgå. Hon lever ett drömliv och går alltid på dem roligaste festerna. Det är sanslöst hur sugen jag blir på att resa till New York i sommar. Dessutom fotar hon hur fint som helst! och har världens finaste klädstil.
För er som inte redan hittat den här bloggen, läs den läs den läs den!

http://rodeo.net/niotillfem/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0