Julafton!

Idag är det julafton! Trots att det mer ser ut som april ute. Varmt är det också, uschochfy. Jag tänker däremot att det kommer bli himla juligt bara det blir mörkt ute, när alla ljus är tända, det brinner i spisen och Kalle Anka börjar. Dock firar vi inte riktiga julafton idag då pappa jobbar, så vi har flyttat hela firandet till imorgon. Det går lika bra det med. Förutom att jag är lika förväntansfull som ett barn på att få öppna mina paket, och på att få ge mina inköpta och kärleksfullt inslagna julklappar, att jag inte kan förstå hur jag ska kunna vänta ända till imorgon. Dessutom har vi sanslöst mycket julklappar under våran gran i år, vilket inte gör det lättare att vänta. Idag har vi istället planer på att dekorera pepparkakor, baka knäck, göra lyxfika, kolla på Kalle Anka och se världens bästa julfilm Love Actually. Vi har dessutom hunnit med att äta tomtegröt och en tripp till kyrkan. Mysigt mysigt. GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0