Tävlingsdax

När man går upp klockan 05:15, och sen tillbringar hela sin dag i antingen en bil irrandes mellan olika gymnastikhallar eller i själva hallen, tävlandes eller fotandes, då är man trött när man väl kommer hem. Så jag ska nog sova snart.
Ialla fall fick vi med oss tre bronsmedaljer hem idag, inte illa. och bronsmedaljer har vi inte många av, faktiskt. Alla har verkligen varit suveräna idag!
 Lite stressigt har det dock varit, eller ganska mycket stressigt. Så stressigt att vi till och med missade defileringen på UT-klassen. Ojoj.
Jag är hur som helst nöjd med min insats. Hopp och fristående gick toppen och var som vanligt mest kul. När vi skulle köra tumbling var jag såååå häääär nära på att kliva av och inte vara med. Plötsligt blev jag galet nervös och ville inte alls köra alla jobbiga flickisar. Usch och fy för dumma tumblingvarv. Men, hör och häpna, jag körde  och det gick faktiskt ganska bra :)
Nu har jag en ledig helg nästa vecka men sen är det fullt upp ända fram till 11 december ungefär. Först tävlingar tre helger i rad och sen showvecka. Mitt i allt detta är det tänkt att skolan ska hinnas med :S som tur är brukar det gå ihop sig på ett eller annat sätt.



Och det bästa av allt; Vi har nya dräkter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0