Man kan inte trotsa ödet

Jag är ruskigt dålig på att blogga, jag vet. Men på något sätt kan jag inte bara ge mig. Tänk vad skönt att lägga ner och slippa att tänka på den alls. Men på något sätt tycker jag att det är kul. Det är kul att kolla tillbaka på alla gamla inlägg och bilder. Även fast många av dom ger mig ångest. Många skäms jag för. Många har jag tagit bort i efterhand. Ändå vill jag kunna göra det, jag vill vara bra på det. Det är tiden som är för kort. Allt handlar om tid just nu.
Trots mycket problem och komplikationer, många deprimerande ord, bilder och inlägg, har jag det riktigt bra just nu. Bättre i vissa stunder, än andra. Men ändå bra. På ett härligt sätt. Så från och med nu ska jag försöka hålla bloggen positiv, och ge mina negativa, jobbiga Amanda-ord till någon annan. Kanske ska jag börja akriva noveller om mina ostyrliga känslor, det är bättre. Och det kan man till och med få MVG för. Tänka sig.
Positiv blogg, härliga Amanda. Ska verkligen försöka nu. Men vänta er inga inlägg varje dag eller något sådant, för det kommer aldrig att hända. Någongång ibland sådär, när tiden finns.

Image and video hosting by TinyPic
hardtoexplain79


Kommentarer
Postat av: Alice

Amanda älskling, jag älskar att läsa dina inlägg oavsett vad du skriver. Det är så tråkigt att se när du mår dåligt, men inte för att jag inte vill höra om det utan för att jag inte vill att du ska må dåligt!



Så sluta inte berätta för dina vänner om det. Men mitt förslag är ju faktiskt att du skriver deppet i mail till mig istället så ska jag skicka kärlek tillbaka till dig!



Det är inte så lätt här i livet, speciellt inte för oss med extra höga hormonhalter och humörsvängningar och bipoläritet och allt vad det är. Men det är ju OKEJ. Och det gör livet lite mer intressant på sätt och vis. Man kan liksom alltid bli bättre och jobba med de där jobbiga tankarna.



Trots att jag mår dåligt hur ofta som helst så skulle jag inte vilja vara någon annan eller tänka mindre än jag gör. Och jag tror att du egentligen känner samma sak!



Jag älskar dig för precis den du är och du får vara hur dum och klantig och tråkig och dålig du vill, jag kommer fortfarande älska dig lika mycket. Glöm inte det!



Längtar så sjukt mycket efter att träffa dig. Se till att skaffa Skype nu hjärtat så vi kan prata av oss lite med varann.

Pusspusspuss!

2010-11-01 @ 13:25:37
URL: http://underthepalmtree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0