Det finns en hel hög med saker jag borde göra, men just nu vill jag bara leva.

Tumblr_lb01xq0gaz1qzjqrio1_500_large

Nu har jag gjort klart två skolarbeten. Det är jag stolt över. För jag är fruktansvärt dålig på att få mina skolarbeten gjorda. Dock var de två skolarbetena verkligen inte de viktigaste. Jag borde prioritera bättre.

Jag borde plugga till det fruktansvärt tråkiga provet vi ska ha i nutida konst på fredag.
Jag kan nästan ingenting. Det är dumt.
Jag borde göra klart hemskrivning om antiken eftersom den ska lämnas in imorgon och jag inte har börjat än.
Jag borde svara på alla frågor om kristendomen eftersom jag vill få ett bra betyg i religion.
Jag borde börja skriva mitt tal till svenska nationella, för det måste bli bra. Jag vill få mvg, så det så! Jag borde i alla fall bestämma mig för vad jag vill prata om. Några förslag? Måste kunna kopplas till språk. Fruktansvärt tråkigt ämne.
Nä, just nu är det för mycket tråkiga arbeten som måste bli klara. Tur är väl då att mina klasskamrater är ruksigt fina <3

 


Kommentarer
Postat av: linnéa

manda, din blogg är bäst!

2010-11-10 @ 13:59:56
URL: http://linnealejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0