Plugg

Samhällskunskapsprov imorgon och jag är sanslöst nervös. Kommer vara massa egna åsikter som ska framföras och det är inte riktigt min grej. Jag är mer för "ren fakta"-prov. Politik är det som gäller och jäklarns vad krångligt det är. Visserligen har jag lärt mig MASSOR, men frågan är om det är tillräckligt?! Det vet jag inte förän imorgon. Förmodligen har jag pluggat alldeles för lite och kommer sitta och vara arg på mig själv imorgon, men det är lite så jag fungerar. Har i alla fall pluggat lite och ska plugga mer ikväll och imorgon på resursen.
Det är faktist första gången jag känner att jag verkligen vill ha ett bra resultat på ett prov. Oftast brukar jag känna att det får gå som det går och att jag alltid får ett VG åtmindstone. och det har faktist funkat ganska bra hittills. Men något säger mig att det inte kommer gå den här gången. Men jag ska göra mitt absolut bäst.


Kommentarer
Postat av: maxine

Jag har pluggat lite idag också men fyfan vad dåligt det kommer att gåååå :(

2010-02-25 @ 17:36:31
URL: http://maxxine.blogg.se/
Postat av: maxine

Jag med, blääää..

Jag mår bättre, har tagit dundermedicin så jag klarar av helgens bravader sen :)

Så kommer imorgon iaf :)

2010-02-25 @ 18:21:14
URL: http://maxxine.blogg.se/
Postat av: MICAELA'S BLOGG ~ foto & vardag ~

SVAR: Ja, jag har alltid velat bli så bra så jag kan gå med i truppen. Sen första akroträningen jag hade på första lägret har jag blivit typ helt besatt x) Jag sitter å kollar typ konstant på youtube på massa gymnastikklipp å så. Typ tips å så, å massa gymnastiktävlingar x)

Men alla är så bra i truppen å jag suger verkligen XD

2010-02-25 @ 19:27:09
URL: http://lovliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0