Efter allt annat

Allt det där jobbiga, som jag tänkte alldeles för mycket på förut, det där som jag faktiskt blev tillsagd att tänka på, det har jag för stunden skjutit upp och struntat i att tänka på. För jag blir så mycket gladare då.
Hela veckan har varit underbar och nu ligger jag i sängen med en lycklig känsla i magen. Känns såklart lite tomt efter showerna, men det känns ändå bra. Som att veckan bara har påminnt mig om hur bra livet är och om hur mycket jag tycker om alla i min omgivning. Annars brukar jag bli nere efter showerna, för att allt varit så bra och sen måste man tillbaka till allt skit. Lite så känns det väl nu med, men inte så mycket. Jag känner mig mest bara glad.
Snart är det jullov och julafton. Imorgon är det lucia och mys med Sebastian. Vi ska gå till skolan och först fika och sen kolla på luciatåg. Jag älskar luciatåg! På tisdag ska jag åka o köpa julklappar, som man sen får slå in vilket nästan är det bästa med hela julen. Mamma fyller år på onsdag och det ska firas med lyxlunch. Felicia Hector fyller 15 på torsdag och det firas med mysiga tjejer i helgen. Nyår kommer tillbringas i Milano med fina vänner, hur bra låter inte det?! och resten av lovet ska jag bara njuta och hinna med att träffa alla älskade.

Här är en härlig bild från showen, på några av alla underbara tjejer! Bilden är tagen med Felicia underbarochsöt Hectors kamera och jag gillar den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0