Tredje gången

Igår var jag på BouncE med teatervännerna och det vart mer än uppskattat.
Först åkte vi in o åt middag allihop,riktigt mysigt tycker jag. Sedan begav vi oss mot Orionteatern, laddade till tusen (eller inte) Jag o Natalie var peppade som sjutton men resten var nog lite halvanti hela grejen, de ville hellre sitta på en tre timmar lång teater om något jobbigt ämne. Men efteråt kunde vi inte prata om annat och vi var hela helt uppspelta.
Föreställningen var lika bra som de andra två gångerna och jag får aldrig nog. Visserligen var det aningens roligare dom andra gångerna eftersom jag då inte hade en kraschad rygg som gjorde att jag varen kunde dansa, hoppa eller skrika så mycket jag ville. Men lyckat var det verkligen o jag är ännu mer kär, precis som resten av klassen blev.
Elin fick dansa tryckare med Benke och jag vart så avundsjuk att jag nästan grät, det var ju min dröm! Men jag håller tummarna inför den sista föreställningen. Underbart var det i alla fall och jag är grymt peppad nu!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jo jag har filmat en del, ska lägga upp nån film tänkte jag! Jaha, va roligt! Ja hoppas verkligen att era små tjejer får medalj det är dom värda!!

2009-05-21 @ 17:06:25
URL: http://annakubel.blogg.se/
Postat av: E

Det var fint! Hela kvällen va fin.

Jag mår fint fortfarande idag.

Ha en bra helg och ta väl hand om dig. :)

tack för igår.

puss <3

2009-05-21 @ 20:38:34
URL: http://elinnhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0