Ny infomation

Matförgiftat, tydligen.
Hela släkten är smittat och har varit sjuka hela veckan. Vår gissning är att vi blev matförgiftade på nåt konstigt vis av tårtan på dopet i söndags. För nu är i princip hela min släkt sjuka utom lilla Philip, som inte åt av tårtan.
Hoppas bara att det går över snart för jag är trött på att mina ben skakar när jag står på dem. Jag behöver röra på mig, vill inte sitta still längre. Så fort jag äter protesterar magen och illamåendet kommer tillbaka. Jobbigt!
var i alla fall inne i Norrtälje idag och hjälpte Eva med truppgrupperna. det gick bra ända fram till de sísta 40 minuterna. Då ville inte benen längre och kroppen vart trött. Det blev ingen dans för mig ikväll. kände att jag behövde få komma hem i tid och få sova.
Vet inte om jag orkar gå till skolan imorgon. Eftersom jag inte kan äta blir man så jäkla trött. fast har jag tur är jag pigg imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0