Jag gillar sommaren, för då är det inte så mörkt när man går hem mitt i natten.

Min midsommar har varit riktigt bra. Även fast det inte har kännts som midsommar för fem öre,  (vi hade varken midsommarstång, sill eller blomsterkransar. dessutom har ju inte vädret varit 100, fast vi slapp i alla fall regn) hade jag galet kul.
Vi lyckades grilla så att det faktist blev ätbart och till och med gott, vi gick tipsrunda, klurade på roliga lekar, skrattade, pratade, skrek, lekte burken, charader och massa massa ruskigt roliga teaterlekar. Bättre människor finns inte att umgås med, ni är bäst allihopa!
Nu har jag tyvär världens hosta och halsont, men det är sånt man offrar för att ha så här kul. Ska sova snart och hoppas att jag vaknar upp pigg och kry imorgon. För då blir det förmodligen premiärfärd till ön för i år!

Kommentarer
Postat av: Carran

Åh... vi skulle lätt ha kunnat kommit över till er på midsommar.;D haha men vi får ta det en annan gång. haha! Kramkram

2009-06-21 @ 19:24:51
URL: http://mcsyskonblogg.se
Postat av: Carran

haha ja men gud de gör jag verkligen;D

Vi hörs! Så träffas vi och gör något mysigt!:D

Men gud lycka till nu på Mevalins dansläger. De börjar väl i morgon har jag för mig? Jag kan tyärr inte vara med i år:(. Men jag har hört att ni ska vara lärare i år?:D Fan va bra! De kommer verkligen bjudas på de bästa koregrafierna kan jag tänka mig. haha lycka till nu! För ni är bäst <3 Kramkram

2009-06-21 @ 21:52:10
URL: http://mcsyskonblogg.se
Postat av: linni

sv: hihi, då får det bli en liten tävling mellan oss;D jag låg i spagat och splitt idag med:P varje dag!!

2009-06-22 @ 18:49:33
URL: http://linnirows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0