12:39

Nu ska jag åka till vårat landställe i några dagar. Först ska vi ta båten till Grisslehamn och sedan förhoppningsvis åka till Åland en snabbis. Efter det blir det i alla fall båten vidare till Tistronön för bad, mys och kräftskiva. Det ska bli härligt.
Nästa vecka är det BouncE summer camp som gäller, och jag är sjukt nervös. Antingen går det åt helvete, men då kan jag i alla fall njuta av att få ha tittat lite på alla snyggingarna i BouncE, eller så går det hyfsat, då kan jag ju känna att jag kanske har lärt mig nåt och även då njuta av att få spana in BouncEgänget. Roligt och en intressant upplevelse kommer det garanterat att bli!

Kommentarer
Postat av: karro

fin blogg :)

2009-08-25 @ 14:12:41
URL: http://karsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0