Björn Gustafsson

Sen barnsben har jag drömt om att stå i den här salen
och få ha mellanakt i melodifestivalen
Ibland är allting glatt, ibland är allt en sorg
ibland är det en dans till What is love i Göteborg
Ibland vill man flyga fast nåt håller en kvar
ibland är det trygghet, ibland är det en svullstig studiokarl
Ibland är kärlek lätt, ibland är det en knepig grej
ibland är det programledarens tjej
Berusad av kärlek av hjärtat nån högg
ibland av en flicka, ibland utav glögg
På himler lyser stjärnorna på ögonen pupiller
på tvåan är det slutet på en brittisk thriller
Tack allihopa för all kärlek ni lagt
på festivalens sista mellanakt

Kommentarer
Postat av: fjärtkorv(även känd vid namnet lovisa)

hej fjärtis min mamma kommer att bli arg på mig nu när jag läser din blogg istället för att studera!!!!

2008-03-16 @ 19:42:18
Postat av: Linnéa

Hej Amanda! Det är klart att du ska söka till teater! Jag visste inte heller vad jag gav mig in på, men jag trivs så oerhört bra här och det är verkligen värt det. Intagningsprovet kan kännas lite läskigt när man ska göra sin monolog, men det kommer att gå bra och jag lovar att du kommer ångra dig om du inte söker! Vi har fått gjort så mycket roliga saker och uppsättningar. När jag sökte hade jag inte mycket koll på teater, men man är ju här för att lära sig och det kan jag lova att du kommer göra! Vår teaterlärare är jättebra! Kramkram och lycka till!

2008-03-17 @ 10:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0