Min jul

Nu har ännu en jul passerat, en väldigt bra jul!
Den kom väldigt fort. Jag hann aldrig få den där riktiga julkänslan, det var så mycket annat innan jul! Men sen kom den, julkänslan. Vi gick till kyrkan på morgonen och lyssnade när prästen pratade och när barnkören sjöng, det var faktist rätt mysigt! Sen var vi hemma och fixade och donade en stund och sen var det dax för Kalle Anka! Efter Kalle gjorde vi oss fina till middagen och sen var det julklappsutdelning!! Och jag har visst inte varit så snäll i år för ingen tomte kom :( Men jag fick riktigt bra julklappar ändå

Det här är vad jag fick av familjen, och jag är riktigt nöjd

  • Stor och bra resväska
  • Plånbok
  • Fyra par Björn Borg trosor, så nu slipper jag använda alla mina obekväma :D
  • Rouge från Make up store
  • Läppglans som luktar vanilj
  • Röd och vit mönstrad sjal
  • En rosa-svart träningsväska
  • Boken Systrar i jeans tredje sommaren
  • Raggsockor som farmor stickat
  • 600 kr
  • Ett fotografi på min lilla kusin Jacob som är 1 år
  • Fingervantar
  • Örhängen
  • En helvetekudde ;) Alltså en hel-vete-kudde, en sån man värmer i mikron!

Tråkigt att det inte var nån snö, det är verkligen MYCKET mysigare med snö. Ska det vara kallt och vinter ska det ju vara snö annars kan det lika bra vara sommar! Och sen är det ju julafton och då ska det va snö!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0