år 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag åkte utomlands med mina bästa vänner

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, det gjorde jag inte. Bara lite halvt

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej,

5. Vilka länder besökte du?
Fuerte Ventura med familjen på påsklovet och Spanien med Vilma o Evelina på sommarlovet

6. Är det något du saknade år 2008 som du vill ha år 2009?
Kärlek och lycka

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
2-9 juli, spanien resan

8. Vad var din största framgång 2008?
Jag kom in på teaterlinjen

9. Största misstaget?
Att jag inte gör det jag verkligen vill, egentligen finns det inget som hindrar mig. Förmodligen är jag bara feg, än en gång!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld är man ju varje år, så det har jag varit även i år. Trodde en gång att jag hade fått en hjärtattack men som tur var var det inte så.

11. Bästa köpet?
Mina nya, vita snygga bomskor

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Förmodligen mat, det är dyrt. och kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Showerna

14. Vilken sång kommer alltid att påminna dig om 2008?
You'r the ultimate Linday Lohan

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Lite deppigare skulle jag tro, det blev inte som jag hade tänkt mig oh jag har börjat fundera igen. Tänka är sällan bra...

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Dansat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Fegat
 
18.Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen, som alltid

19. Blev du kär i år?
Nej

20. Hur många one night stands?
Noll

21. Favoritprogram på TV?
Grey's Anatomy men jag har knappt hunnit se ett enda avsnitt för jag tränar den dagen då det går. Men nu har jag fått första säsongen i julklapp så här ska kollas

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, jag hatar ingen nu och gjorde det inte förut heller

23. Bästa boken du läste i år?
Hur kär får man bli Katarina von Bredow

24. Största musikaliska upptäckten?
Jag är inte helt tondöv. Jag har faktist lärt mig att spela lite ackord på piano

25. Något du önskade dig och fick?
En locktång

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ett lika bra dansläger som år 2007

27. Årets bästa film?


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
På min födelsedag tränade jag gymnastik och blev hissad i luften ;)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Massvis med saker, men det mesta hänger nog på mig själv och min inställning

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Vanlig, tråkig Amandastil

31. Vad fick dig att må bra?
Mamma och pappa. Showerna

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Var inte så sugen på någon kändis alls

33. Vem saknade du?
Vilma, för att vi nästan aldrig ses bara hon o jag och för att vi glidit ifrån varandra denna termin.
Lovisa har jag också saknat hur mycket som helst de här tre veckorna då hon varit i Gambia, men nu äntligen har hon kommit hem!

34. De bästa nya människorna du träffade?
Teatertjejerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0