Onsdag

Idag har ögat övergått i en grön/gul nyans med lite inslag av blått och rött. Men mamma säger att det är för att det håller på att läka, så jag litar på henne.
Idag ska jag i alla fall till skolan, något sent kommer jag komma. Men jag skulle aldrig klara av att sitta på en hård stol en hel dag. Det skulle döda min rygg. Men jag åker in och är med på våran tre timmar långa novellskrivning i alla fall, känns skönt att ha den gjord. Ligger i alla fall sjukt mycket efter och fattar inte hur jag ska kunna eller orka ta igen allt. Men det får lösa sig på nåt sätt.
Ikväll ska vi på BouncE vi i teaterklassen. Vet inte alls hur jag ska klara det men med lite ipren ska det nog gå fint. Roligt ska det i alla fall bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0