Mars 22.

Jag har väldigt svårt att tro att det finns någon som är sämre på att packa än jag. Det blir alltid för mycket, massvis med ångest för att jag inte har en aning om vilka kläder som passar för vädret, en hel hög av smågrejer, panik för att allt är fult och sitter dåligt. Det blir inte alls så där tjusigt och fint för en weekend i London. Trots att jag har en hel resväska till godo, 20 kg + handbagage. Det är mer än Ryanairs 10 kg miniresväska, som jag nu blivit ganska van vid. Ändå kan jag inte få det att gå ihop. Helst skulle jag vilja packa ner allt ur garderoben, många jackor och minst fyra par skor. Då skulle jag känna mig lugn. Hur som helst är jag sanslöst taggad, men har redan lite ångest för att komma hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0