The Voice - backstage

Igår var jag på inspelningen av The Voice. Det var faktiskt ganska så underbart, fast långlång väntan och lite väl mycket nervositet.
Vi började med finmiddag på Friday's med hela sällskapet, vi var nämligen femton stycken som var där för att hejja, tjoa och hålla tummarna för våran stjärna. Sedan bar det av mot Kvarnholm och studion. Mäktigt var det och jag har stirrat ögonen ur mig på både Ola Salo och Carina Berg. Vilka människor! Jag och Evelina hängde nämligen backstage (var häftigt, men mycket väntan och tråkig matsalskänsla. Vi fick se hela sändningen på tv, fast så gott som utan ljud vilket ju såklart var lite trist. Det var nämligen filminspelning i rummet intill) och fick därför stå i "anhörighetsrummet" och bli filmade under hela framträdandet. Innan var tankarna ungefär Amanda, se inte allt för mongo ut nu! Men så fort jag kommit in i rummet försvann allt sånt och det är svårt att beskriva hur nervös jag blev. Jag var så illamående av nervositeten att jag inte visste om jag skulle klara av att stanna kvar. Jag hade ont i magen och stirrade stint på tv-skärmen. Men det var häftigt, riktigt häftigt!

Berg flyttar in på The voice Sverige-scenen. Men vilka röster går hon själv igång hårdast på? Bläddra vidare så får du se. Foto: Annika Berglund. Foto: Annika Berglund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0