Ointressanta dagar.


Förutom jobb (där ett barn idag frågade om man kunde åka båt till Thailand. Jag sa att jo, det går nog att åka båt, men tar tar väääldigt lång tid. Men hon blev glad och sa att nu skulle hon hem och tala om för sin mamma att hon minsann ville åka båt till Thailand. Hon var nämligen flygrädd sa hon), har det här varit min dag. Jag har lagat god mat (frästa grönsaker, kycklig och tortilla, mumma!), gosat lite med Assar som är arg på mig för att jag inte ger honom god mat, och kollat på Grey's. Till nästa vecka planerar jag att börja mitt sociala liv, där min vänkrets består av vilka som helst utom diverse karaktärer i tv-serier. Men just nu är det här precis vad jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0