Mot Malmö och rikscupen 1.

Imorgon bitti kl 03.45 börjar färden mot Malmö och en helg med massa gymnastik. Jag är ungefär så taggad som man kan bli, men saknar laget som åkte ner redan idag. På söndag är det dags för Hepp att visa sina kunskaper och jag har tänkt att bara ha kul, köra järnet och strunta fullständigt i hur det går. För det känns inte som att det spelar så stor roll. Jag är bara så lycklig nu att ett felsteg inte kan förstöra det!
Jag taggar med bilder från Riksmästerskapen i våras :)





Kommentarer
Postat av: celine

äsch, en gång är ingen gång. det kommer säkert fler gånger då vi kommer dela madrass igen! haha <3

2011-10-18 @ 20:50:51
URL: http://celiines.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0