28 oktober.

Idag är det Twilight Fan Event på Hovet och jag och Felicia var så häääär nära att gå. Men sen blev det pannkaka av dem planerna. Hade iof varit lite knepigt med jobbet,plus att jag sparar pengar, men ändå riktigt tråkigt att det inte blev något. Istället går vi på bio och myser. Det blir bra det med.
För alla som fortfarande går i skolan är det lov nästa vecka. Jag saknar att ha lov. För mig blir det tvärtom och jag ska jobba mer än vanligt. Fick förfrågan om jag ville ta några dagar ledigt men tackade nej. Ångrar mig lite nu, hade varit rätt skönt.
Idag har vi Halloweenmys på förskolan med tillhörande maskerad. Jag tror att jag ska klä ut mig till indian.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0