En månad kvar till julafton.

Jag kan inte beskriva hur mycket jag längtar efter jul. Faktiskt så skulle lite snö bara vara himla fint just nu. Jag älskar när det är tillräckligt kallt ute så att snön ligger kvar på träden. Jag älskar när solen lyser och allt glittrar. Jag älskar att slå in paket. Jag älskar att kolla på juliga filmer. Jag älskar när man äntligen får börja lyssna på julmusik. Jag älskar att det alltid lyser i fönstret. Jag älskar doften av tändstickor och levande ljus.

På lördag ska jag, systrarna och Johan åka till Stockholm för att använda förra årets paket i julstrumpan; fotografering på The Studio. Har inga som helst förväntningar på några fina bilder eller så, men det ska bli kul i alla fall. Det jag ser mest fram emot är efteråt, då vi allihopa ska julhandla. Så himlahimla fint!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0