Är det jobbigt att tiden går och man blir äldre, eller kul att vara med?

Dagarna flyger förbi i en väldig fart. Och av någon anledning har mina sovvarnor helt plötsligt rubbats. Jag lägger mig i sängen och känner mig inte trött alls. Det skulle lika bra kunna vara mitt på dagen, istället för mitt i natten. Jag försöker ligga still och inbilla mig att det i alla fall är skönt att få ligga ner och slappna av. Men det är det inte. Jag flänger hit och dit, tankarna snurrar för fort. Men ändå klarar jag av dagarna alldeles utmärkt. Jag kanske har mognat, trots allt. Eller så har jag tränat för lite. För det har jag verkligen. och ytterigare två veckor lär bli träningsfria. Det bäst är i alla fall att jag saknar det. Väldigt mycket.
  • Imorgon är det mösspåtagning. Nu är det inte långt kvar till studenten! Detta ska firas med världens bästa klasskamrater, som är så otroligt fina! Planerna för kvällen är inte spikade för fem öre än, men kul blir det definitivt. 
  • Hela skoldagarna, och lite till, ägnas åt slutproduktionen. Det går sådär, men jag är ganska så taggad ändå.
  • På lördag ska jag på musikal. Tydligen är den tre timmar lång, men det gör inte så mycket för jag tror att den kommer att vara grym. Ska även umgås med Vilmavimla på lördag. Hon har nämligen fyllt år. 
  • På söndag börjar showveckan med riggning, planering och repetition. Kan nog inte vara med så värst vidare mycket på showerna, så ska passa på att hälsa på lite under söndagen. och tjäna lite pengar också. Johan har också fyllt år, det ska hinnas med att fira denna dag.
  • Någongång mitt i allt detta ska de sista skolarbetena bli klara. Det kan bli spännande att lösa det. Men ärligt talat är jag inte särskilt orolig. Jag är mest bara glad just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0