Sista juli och tiden rinner ifrån mig.

Bara tio jobbdagar kvar och jag undrar vart tiden och juli månad tagit vägen? Förhoppningsvis får jag lite ledigt efter dessa sista två veckor. Dessvärre närmar sig sommaren sitt slut då, innan den ens har hunnit börja för min del. Det känns lite hårt. Men jisses vad jag ska njuta av det sista solstrålarna, värmen och sommarkvällarna. Om knappt två veckor är det gymnastikläger. Som jag är laddad! Ofattbart vad kul det ska bli. Om tjugo dagar fyller jag tjugo år, den tjugonde augusti närmare bestämt. Ganska så gammal sisådär. Det ska dock firas stort med kräftskiva, lekar, mycket vänner och förhoppningsvis lite uppträdanden. Det önskar jag mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0