A mess with people would stop to hold their heads heavy


 
Jag har blivit sjuk. Svinjobbigt med halsont, men ändå ofattbart skönt att vara hemma. Idag ska jag plugga, det SKA jag. För annars kommer jag bli ledsen på mig själv. och stressad för att jag ligger efter så mycket. Har faktiskt börjat med mitt projektarbete nu. Fast bara lite och jag har ingen aning hur jag ska få ihop det. Men en början har jag. Det jobbiga är att jag inte har någon projektplan och att jag måste skriva en logg om vad som sket sig förra gången. Jobbigt.
Igår hade vi i alla fall feta provet om Islam. Jag satt oavbrutet i två timmar och bara skrev allt vad jag kunde. Det blev 12 sidor, stackars den som rätta skall. Tiden tog slut alldels för fort och jag fick stressa som sjutton på slutet. Men jag hoppas ändå på ett mvg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0