Förändring.

Här bor jag nu förtiden. Sedan fyra dagar tillbaka närmare bestämt. Då fick Eve och

Jimmy förfogande över mitt rum fram tills idag. Idag flyttar dom. Det änns konstigt. Dels

för att lilla lillasyster Evelina fixat egen lägenhet men kanske mest för att jag blir ensam kvar.

 


Mitt rum är inte heller särskilt charmigt. Det ligger saker överallt och är bara allmänt

stökigt. Jag har flyttat in i Evelinas mini-walk-in-closet, men pyamaserna fick inte plats.

Så dom ligger kvar tills jag kommer på något bra ställe att förvara dom på. Det bästa

med att flytta tillbaka till mitt gamla rum, det som varit Evelinas ganska många år nu,

är att få rensa ordentligt. Kasta allt onödigt jag samlat på mig. Jag har alldeles för

mycket småsaker, papper, skönhetsprodukter, kläder och andra skitsaker. Det

ska bli skönt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0