Det finns en sjö och sedan aldrig mer.



Ibland tänker jag på det. Ofrivilligt. Hur det kunde ha blivit. Hur det skulle ha passat så bra ihop med allt annat. Men just nu försöker jag att fokusera på det där andra. Som t.ex. att njuta av sommaren, trots att jobbet stjäl de finaste timmarna. Eller som att luska ut vad sjutton jag ska skriva i mitt cv och hur jag ska formulera ett jobbmail. För ett jobb till hösten vore himla fint. Jag ägnar också min tid och tankar åt att se fram emot gymnastiklägret. Mycket! Vilket i och för sig gör mig lite förvirrad för att jag hade ställt in mig på att förändra sånt till hösten, men att jag nu börjar tvivla på att jag vill, och kan, det. Samtidigt har jag börjat spåna ideér inför kommande födelsedagskalas och ser även fram emot det firandet mycket! Jag kan också passa på att säga att det mesta är så himla bra mest hela tiden nu. Sommar och ljusa dagar är fint!

Kommentarer
Postat av: EVEE

hm.. jag tror bestämt att jag tagit denna bild, vilket innebär att du enligt Lagen Måste länka till mig...... och det även med tillåtelse från mig. Det kan bli stora böter annars..

2011-08-08 @ 21:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0