Update.

Min blogg måste ju då ändå vara sämst i hela världen. Men jag gillar det. Bara gå in o skriva när man har lust, visa lite bilder när man har på lager och så vidare. Ingen press att uppdatera jämt och bra. Jag är nöjd ändå helt enkelt.

Livsstatusen just nu är: stressad. Skolan tar kål på mig. Projektredovisningar hela dagen i morgon, åtta timmar. Uuuuusch. och jag har inte förberett mig någonting. Men jag kör på improvisation, det har ju fungerat förut. Efter fredag är allt som har med projektet att göra över och det kommer nog vara den bästa känslan på länge! Projektet har varit lika med ångest. Nu ska jag bara hålla alla mina tummar för att det räcker till ett godkänt.

Mina andra teoretiska ämnen rullar på galet bra. Mvg-elev här. Inte för att skryta eller så.. Dock ligger jag efter och skulle behöva plugga varenda lediga stund för att få det att gå ihop. Fick veta idag att jag bara har två veckor på mig, varav en vecka jag är i Rom, att skriva feta hemprovet om judendomen. Men det ska väl lösa sig på något sätt. Det gör det alltid.

Slutproduktionen börjar dra ihop sig och det ska faktiskt bli kul när vi väl står där vecka 20 och har premiär. Visserligen känns det långt bort, fast ändå alldeles för nära. Det är så mycket som ska bli klart på dessa för få veckor. I alla fall kan jag nästan hela mitt manus utantill nu. Najs! Det är bara min dödsscen jag inte kan.

I helgen är det tävling och det är stressande och riktigt nervöst. Jag har bara tränat en träning sen RM och den träningen är inte ens värd att nämnas. Så även här tänkte jag köra på improvisation och hoppas på det bästa. Kanske kan bli mitt nya motto?



Alldeles för mycket text, jag vet. Men nu har jag skrivit av mig för ett tag. En bild fick ni i alla fall. Det är från Göteborg. Jag och Felicia. Jag var ful i mina flätor, men var väldigt lycklig ändå. Det var en bra helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0