Täbypokalen 2011

I helgen har det varit världens finaste väder. Vårsol måste ju ändå vara något av det bästa som finns. Dock har jag spenderat min största tid instängd i en gymnastikhall. Men det fungerar det med.
Igår tävlade mina små pluttisar för första gången och det var ganska mycket kaos, så inga medaljer och sånt.  Men dom var galet söta och skötte sig bra. Jag är stolt tränare!
Idag tävlade vi och jag var äckligt nervös, men laddad och glad ändå. Bussresa in med Felicia och Anna, riktigt fina tjejer. För mig gick det bra och jag är nöjd, men bäst av allt var att jag var glad och laddad hela tävlingen. Oftast brukar nervositeten och prestationsångesten ta över, men icke denna gång. Hur bra som helst. Dessutom var Linnea och Johan och tittade. Det gjorde det hela 1000 gånger bättre! och det var också himla bra att jag klarade alla mina varv. Jag var lite väl nervös när jag skulle köra frivolt-hjulning, med tanke på vilket totalt fiasko det blev sist. Men det gick prima! Ja, det har helt enkelt varit en riktigt lycklig dag idag. och några av dessa tjejer, ni är så underbara att jag blir varm i hjärtat när jag tänker på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0