Dagens.

Idag var jag i skolan bara en kort stund. Vi repade lite teater och det verkar som att det mesta är kaos. Men jag känner mig ändå rätt lugn. Har börjat göra det nu för tiden, av någon oförklarbar anledning. Jag borde inte vara alls lugn. Det händer ju hur mycket som helst hela tiden, och det finns inte tid till allt. Men det är en skön känsla. Den gör mig glad.
Efter den korta tiden i skolan tog jag bilen och körde helt själv till Upplands-väsby. Jag laddade med latte(världens godaste) och bulle från Preem. Inser att jag glömt vägbeskrivningen i skolan, men börjar ana att jag har en liten, liten, men ack så betydelsefull, släng av fotografiskt minne så jag hittade alldeles utmärkt ändå.
När jag kom tillbaka till Norrtälje åkte jag på snabbvisit hos Linnea och solade lite och pratade. Mysigt. Sedan var det träning, som kanske inte gick så himla bra. Men jag hade roligt och det kändes bra ändå, så då spelar resten inte så stor roll. Bra dag helt enkelt.


Bild från Lidingö på sportlovet.
Då kunde jag skruva tvärsäkert. Det var kul!
Jag hoppas att det sitter i sig :)
Var alldeles för längesen vi övade skruvar. Jag har längtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0