The salty water's underneath your feet

Vaknade imorse och får migrän. Fyyyy satan för det! Kan vara det absolut värsta jag vet. Så denna dag låg jag i sängen till halv ett och försökte sova, i hopp om att huvudvärken skulle släppa. Men somna kunde jag inte. Så där låg jag i min ensamhet och förbannade mig över hur ont mitt huvuvd gjorde och hur illamående jag var. Tillslut kunde jag i alla fall ta mig upp ur sängen och gå och äta lite. Då var jag hungrig kan jag säga.

Blev mycket Grey's Anatomy idag. Den serien är galet bra. Är inne på tredje säsongen nu, dock tycker jag tvåan är bäst. Det jobbiga med den här dagen var att jag missade religionsprovet, vilket betyder att jag kommer behöva göra det på nåt äckligt omprovstillfälle. Inte kul.



Fin låt, från säsong två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0