Onödigt och dumt

Jag gjorde illa foten igår på träningen och nu kan jag inte gå på den. Så himla dumt. Men den är i alla fall inge blå och bara lite svullen, så det är ju positivt.
Innan min fotskada gick det hur som helst galet bra. Mina små gymnaster körde hur bra som helst och jag är taggad inför tävling. Sen hoppade jag in som tränare för äldre laget och dom är bara fantastiska. Körde superbra allihopa.
Min egen träning gick jättrebra när vi hade grop. Körde dubblar flera gånger och det känns inte fullt så läskigt längre. Tror att jag börjar få till mina skruvar nu också, titta på magen är det som gäller haha

Nu tänker jag hoppas på att min fot blir bra till på söndag, får då är det träning och jag vill vara med. Kan passa på att säga att gymnastiken aldrig varit så kul förut. Allt är bra och alla är underbara. Nu längtar jag verkligen till träningarna, och det känns toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0