Tänk igenom allt ordentligt nu, Amanda



Det dumma med den nya bloggen är att jag förmodligen aldrig kommer skriva här. Menmen. Lite bilder från olika äventyr lär väl komma upp i alla fall :) Idag stannade jag hemma från skolan för att plugga. Gjorde ett arbete, skönt. Dock har jag cirka tio till som verkligen borde bli klara. Hade jag varit lite bättre på att fokusera hade i alla fall två till blivit klara. Men eftersom plugga inte är min starkaste sida, måste jag gå med ångest ett par dagar till. Det är galet vad mycket det är med allting just nu. Skönt med en ledig dag mitt i allt. Fler lediga dagar önskar jag mig i julklapp.

Jag kan också säga att jag inte gillar att tänka, det är nog därför den här veckan har varit konstig. Jag har gått i min egen värld, inte uppfattat när folk pratat till mig, inte orkat svara på tilltal. Jag har inte kunnat somna, för att tankarna flyger runt i mitt huvud. Kors och tvärs, tvärs och kors. Men jag antar att det också är en erfarenhet. Något gott kommer väl ut ur det här också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0