I don't trust who I've been

Jag vill ha vår NU NU NU! och jag vill bort härifrån en stund. Jag vill vara lite ledig. Jag vill ägna mig åt just precis det jag vill.



Hur kommer det sig?! Jag har alltid trott att jag vet vad jag vill.. tills nu. Jag blir galen av det men jag tror ärligt talat att det är för sent. Fast vad gör det? Det kommer vara bra ändå. Eftersom jag tänker lägga av med lite, en långsam undergång skulle jag nog kalla det.
Jag är helt klart för nöjd för att lägga någon större energi på det. Kanske skulle det göra mig lyckligare. Men om jag är nöjd ändå, är det då verkligen värt det? Äsch på det. Jag ska njuta och vänta på våren istället!

Kommentarer
Postat av: matilda

hihi okej :D har också funderat på att läsa böckerna men att våga liksom.. alla säger ju att böckerna är mycket bättre än filmerna också :)

2010-03-28 @ 18:22:20
URL: http://matildajoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0