Tear me down, they can't take you out of my thoughts



Vad mer kan jag säga än att det var grymt?!
Bästa av de tre, tror jag. Så mycket kärlek, men också så jäkla mycket annat jobbigt som kommer emellan. Edward och Bella ska det vara, helt klart. Jacob är skit.
Bella hade blivit galet snygg. Edward lika vacker som alltid, om än lite mer vampyrlik. Faktist var alla vampyrer bättre i denna film. Förutom Jasper och Victoria som inte alls var snygga :S Alice var också bättre i de andra två filmerna.
Men i det stora hela var Eclipse galet bra. Biobesök snart igen? Helt klart!

Det jobbiga är att min Twilight-hysteri har kommit tillbaka och böckerna kommer absolut att läsas om igen. För sisådär femte gången kanske ;)


Kommentarer
Postat av: M I C A E L A S

SVAR: Ja, det var ju kul iaf ;) Fast Evelinas dans gick väl sådär om man säger så ;)

2010-07-03 @ 13:07:15
URL: http://lovliie.blogg.se/
Postat av: amanda

sv, hahah ja precis!

jo jag sa det till emma, gud vad fin Bella är i håret i den här filmen, men nu efter har jag hört att hon tydligen hade peruk för att hon hade klippt kort hår. men hon var iaf skitsnygg verkligen! :)

2010-07-03 @ 14:39:21
URL: http://garforbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0