Året som gått

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Har inte gjort det än, men imorgon är det fortfarande 2010, så ja jag ska göra nåt jag aldrig gjort tidigare. FIRA NYÅR I MILANO MED TVÅ RIKTIGT FINA TJEJER!!
Har förvisso gjort massa saker som jag aldrig gjort förut, t.ex. fått mvg på en hel rad med prov o inlämningar bara så där, varit barnvakt åt världens bästa Sebastian, rest till Spanien med järngänget, FÄRGAT HÅRET :O 
 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ens ihåg om jag hade några haha men hade jag det höll jag dom definitvt inte.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, tråkigt för jag gillar bebisar.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej gudskelov

5. Vilka länder besökte du?
England och Spanien, snart Italien.

6. Är det något du saknade år 2010 som du vill ha år 2011?
Kanske en snygg kändis att få ihop det med ;)

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Förhoppningsvis 31 december ;)
Är inte så bra på att minnas datum, dock har jag en väldigt massa dagar jag alltid kommer minnas!

8. Vad var din största framgång 2010?
Att jag, hör och häpna, faktiskt uppskattar livet mycket mer nu än vad jag gjorde förut. Jag har kommit på att mina vänner och familjen är så sanslöst bra att jag kan skatta mig lycklig!

9. Största misstaget?
Dumma dumma onödiga tankar

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte mer än vanligt. Stukade foten för första gången. Det gjorde ont

11. Bästa köpet?
Mina jeans från BikBok :P
Flygbiljetter

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Alla utomlandsresor

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket gjorde mig glad, men framför allt alla fina människor och sommaren!

14. Vilken sång kommer alltid att påminna dig om 2010?
Oj, ingenaning. Jag är ingen hejjare på musik. Jag har mina perioder.
Hade en Eclipse-period då jag bara lyssnade på soundtracket till filmen, Dead by Apri tiden haha, julmusik i alla sin ära, lite svenskt. Men kanske ändå Wakawaka för att en är så glad och somrig.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag önskar att jag kunde vara lite mer spontan.
och så önskar jag att jag kunde kontrollera mina känslor lite bättre

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt

18.Hur tillbringade du julen?
Hemma med familje, som alltid :)

19. Blev du kär i år?
Nej. Min Edward-fling ligger fortfarande i.

20. Hur många one night stands?
Ett fjärdedels kanske

21. Favoritprogram på TV?
Grey's Anatomy

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, det tror jag inte

23. Bästa boken du läste i år?
Sista Twilightboken :)
Men jag har läst väldigt många bra böcker det här året. Ska nog lista mina favoriter nångång framöver

24. Största musikaliska upptäckten?
Takt är fortfarande inte min grej och kommer nog aldrig vara.
Kan inte höra om det spelas ett dur- eller mollackord på pianot.

25. Något du önskade dig och fick?
En plattång, en resa till London bl.a.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Lite småsaker bara

27. Årets bästa film?
I rymden finns inga känslor

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Njöt av solen och fina vänner i Spanien

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Gymnastiken och lite sånt, som vanligt. Men annars har mitt år varit himla bra.
Iof hade inte en vinst på lotto gjort så mycket, det hade suttit himla fint!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Tråkig

31. Vad fick dig att må bra?
Sommaren och vänner

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Robert Pattinsson

33. Vem saknade du?


34. De bästa nya människorna du träffade?
Linneas vänner; partygänget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0