Hugga julgran!

Idag har vi varit ute och huggt en julgran. Pappa tyckte den var lite bred, men jag och Eve tror att en kommer bli superfin. Vägen dit var inte plogad så efter ett litet misslyckande att ta sig fram mad bilen fick vi vända hem och hämta traktorn. Pappa körde, mamma satt brevid, och jag och Eve satt i skopan! Ett äventyr kan jag säga. Lite kallt, men det var det värt.
Att hitta julgranen var inte helt lätt heller. Snö upp till låren och väldigt granglest. Men tillslut tog vi den närmast vägen och nu håller vi tummarna för att det bli finaste granen hittills ;)



Härlig vinterbild på dock inte en gran, men ett annat lika fint träd. Jag gillar snö!


Kommentarer
Postat av: Maria-Alexandra

hej amanda, vilken vacker bild!

Forlat att jag varit sa seg pa att svara... det finns mycket att gora pa nyar har i milano. nastan varenda klubb organiserar middag samt fest.

http://www.papido.it/capodanno_milano.htm

Har skickar jag en lank till en sida som har koll pa det mesta, dar finner du aven priser och adresser. Dock maste du boka! Forstar att det kanske ar svart att forsta sidan da den ar pa italienska men ett humm kanske du kan fa... behover du hjalp hor av dig!

2010-12-20 @ 10:38:02
URL: http://marliina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0