"För det mesta drömmer jag bara om att vara med dig för alltid"

Fullspäckad vecka, verkligen fullspäckad. Vi ägnar hela våra vakna tid åt dans (o lite tid åt gymnastikträningar förstås, för nästa helg är det tävling. och det kommer bli tufft, riktigt tufft. Men eftersom våra pluttar är bäst kommer det inte bli några problem) Det tar på ens krafter och hjärnan får jobba på högvarv, men vi älskar det! Det har gått förvånandsvärt bra att lära sig alla danser. Kan i och för sig bero på att de fleta är nummer vi körde förra året, men ändå. Bra känns det i alla fall. Är bara lite finslip som gäller nu. och massa massa övning på Stay the night som inte alls sitter. Har lite problem med takten, haha. Någon som är förvånad?
Imorgon är det i alla fall genrep som gäller ochpå Lördag smäller det! Jag är taggad!!!

Har faktist haft en ledig stund nu några timmar och har hela kvällen fri. Läste precis ut Twilight-boken och den är verkligen underbar. Jag är helt fast nu....


Kommentarer
Postat av: Emma

sv. jaa, men nu har hon ju bytt tillbaka igen? aja det blir nog mycket fram och tillbaka med de syskonparet! :) jaa det är riktigt drygt med orättvisa avdrag, du skulle hur arga vi tränare var.... ;)



nej jag har inte börjat igen och dom var inte med i helgen, men där emot så är jag och amanda med och kör lite varv med våra största, mest på skoj. riktigt kul faktist!! ;)

2009-10-29 @ 20:41:27
URL: http://nollinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0