CAUTION! - BOUNCE!

Det finns inte ord för hur bra det var. Det finns inte ord som beskriver den där känslan. Det var en av det bästa dagarna i mitt liv. Det var helt osannolikt. Jag har aldrig varit med om något liknande i hela mitt liv!!

Jag fick känna på hela Joes kropp, fick en High five av Benke, stod nära heela BOUNCEgänget under heela showen, vi fick stå i en egen liten ring med BOUNCEgänget och hoppa när skummet kom, vi skumbadade mest av alla, vi blev även blötast av alla, Ambra tycker att jag har en High Tech kamera, vi stannade kvar längst av alla och blev utskickade, David har hållt i min kamera och fotat med den, vi har fått inside information, jag har en bild på min kamera som vi tänker hålla för oss själva, vi fick en egen pratstund med David, Benke och Fille, jag är grymt kär och hade en oslagbar kväll som inte går att beskriva med ord!!!
Jag är fast, jag kan inte tänka på något annat. Jag är upp över öronen grymt förälskad i folk över trettio,..-


Kommentarer
Postat av: Emma

sv. ååh vad söt du är!

ni verkar ha haft riktigt kul!!

2009-05-02 @ 22:44:46
URL: http://nollinspiration.blogg.se/
Postat av: naomi

härliga bilder!!

2009-05-20 @ 09:09:30
URL: http://modistiskt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0