Jag måste!

Jag MÅSTE verkligen sätta lite fart med mitt historia arbete nu. Har suttit i skolan 40 minuter och inte gjort någonting. Varför är jag så dålig på att få mina skolarbeten gjorda? Inlämning på torsdag och jag är inte allt klar. Har hela diskussionen+sammanfattning kvar och alla bokreferenser som jag inte vet hur man skriver. Orkar inte, orkar inte skolan mer! Finns så mycket annat jag vill göra.

Jag vill träna. Jag vill faktist träna massor, jämt, hela tiden.
Jag vill ha sommar! eller i alla fall vår så att jag kan börja använda min fina älskade vårjacka igen
Jag vill åka bort med hela gymnastiklaget och bara vara lycklig.
Jag vill vara med mina bästa vänner
Jag vill ha picknick i parken
Jag vill äta Ben&Jerry-glass med Lovisa
Jag vill ha myskväll med dom bästa
Jag vill slippa allt jävla skit som hela tiden kommer tillbaka
Jag vill känna mig bra
Jag vill bli skjutsad på Lovisas cykel
Jag vill ha nya kläder, och massvis med pengar
Jag vill åka på minisemester med min familj, varsomhelst-närsomhelst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0